Adana (ÇÜHM) -
06.05.2015
Diş Hekimliği Öğrencileri Yıl Boyunca Yaptıkları Akademik Araştırmaları Sundu
Çukurova Üniversitesi (ÇÜ) Diş Hekimliği Fakültesi tarafından “1. Geleneksel Dişe Diş Araştırma Günü” etkinliği düzenlendi.
Diş Hekimliği Fakültesi Öğrenci Araştırma Kulübü’nce organize edilen etkinlikte kulüp üyesi öğrenciler yıl boyunca diş hekimliği alanında yaptıkları araştırma ve incele konularını bir sunum haline getirerek, danışman öğretim üyeleriyle birlikte program kapsamında katılımcılara sundu. |
|
|
|
Diş Hekimliği Fakültesi Öğrenci Araştırma Kulübü Üyeleri Araştırma Konularını Sundu
Diş Hekimliği Fakültesi Öğrenci Araştırma Kulübü üyeleri Emel Engin Çakıroğlu, Ezgi Çelik Gazi Başkan, Müge Sıddıkoğlu, Mert Ünal ve Hamide Yılmaz tarafından oluşturulan organizasyon komitesi tarafından hazırlanan “1. Geleneksel Dişe Diş Araştırma Günü” etkinliği açılış konuşmasını Yrd. Doç. Dr. Funda Gülay Kadıoğlu yaptı. Yrd. Doç. Dr. Kadıoğlu, Diş Hekimliği Fakültesi Öğrenci Araştırma Kulübü’nün kuruluş aşamalarını anlattı. |
|
“Diş Hekimliği Zanaat Değil Sanattır…”
Çukurova Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi Kurucu Dekanı Prof. Dr. İlter Uzel ise, açılış konuşmasında diş hekimliği mesleğinin bilim mesleği olduğuna dikkat çekerek, “Biz diş hekimi olarak bilim yapıyoruz. Ama unutulmamalı ki bilimin uygulamaya yansıması teknolojidir, teknolojinin yansıması da bilimdir. Dolayısıyla diş hekimliği zanaat değil, sanattır.” dedi. |
|
|
Prof. Dr. Toroğlu: “Araştırma Etkinliği Geleneksel Hale Gelmeli.”
ÇÜ Diş Hekimliği Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Serdar Toroğlu da etkinliğin geleneksel hale gelmesini arzuladıklarını belirterek, bu tür etkinliklere desteklerinin süreceğini söyledi. Birinci sınıftan beşinci sınıfa kadar tüm öğrencilerin araştırma etkinliğine katıldığını belirten Prof. Dr. Toroğlu, emeği geçen herkese teşekkür etti. |
|
|
3 Oturumda 37 Öğrenci Sunum Yaptı
Daha sonra oturumlara geçildi. 3 oturum halinde gerçekleştirilen etkinlikte 37 diş hekimi adayı danışman akademisyenler ile birlikte yıl boyunca yaptıkları araştırma konularını sundu. |
|
|
|
|
|
|
|