Adana (ÇÜHM) -
17.05.2013
Çukurova Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu Tenis Antrenörlüğü son sınıf öğrencisi Gülşen Doğan’ın sanat hayatının 15. yılında "Baktıkça Çoğalan Resimler” isimli sergisi Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu (BESYO) fuayesinde düzenlendi.
Sergiye Çukurova Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Mustafa Kibar, Adana Vali Yardımcısı Halis Arslan, Rektör Başdanışmanı Prof. Dr. Metin Yavuz, BESYO Müdürü Prof. Dr. Sadi Kurdak, Müdür Yardımcısı Okutman Ercan Yeldan, Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanı Doç. Dr. Kerem Özgünen, sanat severler ve öğrenciler katıldı. |
BESYO fuayesinde gerçekleştirilen resim sergisinin açılışı Adana Vali Yardımcısı Halis Arslan tarafından gerçekleştirildi. Vali Yardımcısı Arslan, Ressam Gülşen Doğan’ın on parmağında 10 marifet olduğunu belirterek, Adana Valiliğince gerçekleştirilen ‘Sevgiye Uzanan Eller’ projesinde de önemli görevler üstlenen Doğan’ın çocuklara tenis eğitimi verdiğini belirtti. Ressam Doğan'ı başarılı çalışmalarından dolayı kutladığını belirten Vali Yardımcısı Arslan, resimler hakkında Doğan'dan bilgi aldı.
Çukurova Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Mustafa Kibar, sergilenen resimleri büyük beğeniyle karşıladığını ifade ederek, Çukurova Üniversitesi Ressam Gülşen Doğan'a başarılarının devamını diledi.
BESYO son sınıf öğrencisi Ressam Gülşen Doğan, sanat hayatının 15.yılında "Baktıkça Çoğalan Resimler" adlı sergiyi açmış olmaktan dolayı çok mutlu olduğunu ifade etti. BESYO Tenis Antrenörlüğü Bölümü'nün ilk mezunlarından birisi olacağını söyleyen Doğan, sanatı ve sporu aynı çatı altında buluşturarak, öğrencilerin soyalleşmesine katkıda bulunmayı amaçladığını belirtti. Doğan, gökyüzü ve bulutlardan ilham alarak kendine has yarı soyut tarzda yaptığı resimlerinde, doğaya ve insana dönük izlere rastlamanın mümkün olduğunu belirtti. Resimlerin içine gizlediği figürlerle farkındalık yaratmayı açmaçlayan Doğan, izleyicinin tablonun derinliklerine çekilmesiyle herkese farklı duygular hissettirildiğini ve resimlerin baktıkça çoğalmasıyla dikkat çektiğini ifade etti. |